“بیانیهی بسیج دانشجویی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری در پی حمله تروریستی به زائرین حرم احمد بن موسی(ع)”
بسم الله القاصم الجبارین”
“بِاَیِّ ذَنبِ قُتِلَت؟!”
به کدامین گناه کشته شدند؟! ” آیه ۹ سوره تکویر”
در ابتدا جنایت و ظلم به امت مظلوم اما قدرتمند حزب الله و ملت شریف ایران را به حضرت حجت ابن الحسن ارواحنا فداه و مقام عظمای ولایت و ملت شریف ایران تسلیت عرض میداریم.
و اما بعد…
در روزهای اخیر جنایات شنیعی در حق ملت ایران رخ داده است که عملیات های تروریستی آن بالاخص عملیات تروریستی در حرم شریف احمد ابن موسی(ع)( شاهچراغ ) در این اواخر، که پرتاب آخرین سنگ های استکبار جهانی به کوه استوار انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران است و در مورد اقدام امت اسلامی و ملت واحده ایران اسلامی باید بگوییم همانطور که رهبر عظیم الشان انقلاب فرمودند: عاملان یقیناً مجازات خواهند شد! ولی داغ این جنایت جز با جستوجو از سر رشته این فاجعه آفرینی ها و اقدام قاطع و خردمندانه درباره آن، جبران نخواهد شد و باید ذکر کرد سالهاست شیوه آنها حمله به انسان های بیگناه است و نسیم اتفاقات اخیر در برابر طوفان های دهه شصت که جمهوری اسلامی ایران از آنها عبور کرد هیچ است؛همچنین با اندکی تأمل میتوان پی برد دشمنان این مرز و بوم با ایجاد ناامنیهای اخیر و تداوم آن توسط افراد خائن یا جاهل و غافل، زمینه را برای گروهکهای تروریستی دست آموز خود فراهم کرده است. سالهاست شیوه دشمنان ملت عزیز ایران حمله به انسانهای بیگناه است اما نسیم اتفاقات اخیر در برابر طوفانهای دهه شصت که جمهوری اسلامی ایران از آنها عبور کرد هیچ است. در ادامه نیز «ملت عزیز و دستگاههای مسئول یقیناً بر توطئهی خباثتآمیز دشمنان فائق خواهند آمد، انشاالله.»
و اما ما اجازه نخواهیم داد که در خاک کشورمان خون فرزندان این ملت به سادگی توسط یک گروهک تروریستی بر زمین ریخته شود، این خون و این ملت برای همه ما محترم است و ما میلیون ها نفر آماده هستیم برای این ملت و برای عزت و حیثیت این ملت جان بدهیم و اما تاکید داریم این ملت عزتمند است و باید عزتمند باقی بماند.
و در آخر صحبتمان با فریب خوردگان است تاکید ما برای اتمام این ناامنی بر این است که دست از فریب خوردن توسط دشمن مشترک این مرز و بوم بردارید و برای خروج از ناامنی و ایرانی قوی و امن در برابر دشمنان به ملتی واحده تبدیل شویم.
والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته
۱۴۰۱/۰۸/۰۶
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری
“بِاَیِّ ذَنبِ قُتِلَت؟!”
به کدامین گناه کشته شدند؟! ” آیه ۹ سوره تکویر”
در ابتدا جنایت و ظلم به امت مظلوم اما قدرتمند حزب الله و ملت شریف ایران را به حضرت حجت ابن الحسن ارواحنا فداه و مقام عظمای ولایت و ملت شریف ایران تسلیت عرض میداریم.
و اما بعد…
در روزهای اخیر جنایات شنیعی در حق ملت ایران رخ داده است که عملیات های تروریستی آن بالاخص عملیات تروریستی در حرم شریف احمد ابن موسی(ع)( شاهچراغ ) در این اواخر، که پرتاب آخرین سنگ های استکبار جهانی به کوه استوار انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران است و در مورد اقدام امت اسلامی و ملت واحده ایران اسلامی باید بگوییم همانطور که رهبر عظیم الشان انقلاب فرمودند: عاملان یقیناً مجازات خواهند شد! ولی داغ این جنایت جز با جستوجو از سر رشته این فاجعه آفرینی ها و اقدام قاطع و خردمندانه درباره آن، جبران نخواهد شد و باید ذکر کرد سالهاست شیوه آنها حمله به انسان های بیگناه است و نسیم اتفاقات اخیر در برابر طوفان های دهه شصت که جمهوری اسلامی ایران از آنها عبور کرد هیچ است؛همچنین با اندکی تأمل میتوان پی برد دشمنان این مرز و بوم با ایجاد ناامنیهای اخیر و تداوم آن توسط افراد خائن یا جاهل و غافل، زمینه را برای گروهکهای تروریستی دست آموز خود فراهم کرده است. سالهاست شیوه دشمنان ملت عزیز ایران حمله به انسانهای بیگناه است اما نسیم اتفاقات اخیر در برابر طوفانهای دهه شصت که جمهوری اسلامی ایران از آنها عبور کرد هیچ است. در ادامه نیز «ملت عزیز و دستگاههای مسئول یقیناً بر توطئهی خباثتآمیز دشمنان فائق خواهند آمد، انشاالله.»
و اما ما اجازه نخواهیم داد که در خاک کشورمان خون فرزندان این ملت به سادگی توسط یک گروهک تروریستی بر زمین ریخته شود، این خون و این ملت برای همه ما محترم است و ما میلیون ها نفر آماده هستیم برای این ملت و برای عزت و حیثیت این ملت جان بدهیم و اما تاکید داریم این ملت عزتمند است و باید عزتمند باقی بماند.
و در آخر صحبتمان با فریب خوردگان است تاکید ما برای اتمام این ناامنی بر این است که دست از فریب خوردن توسط دشمن مشترک این مرز و بوم بردارید و برای خروج از ناامنی و ایرانی قوی و امن در برابر دشمنان به ملتی واحده تبدیل شویم.
والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته
۱۴۰۱/۰۸/۰۶
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری